نوشته شده توسط : samiM

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.خرید از سیام پاراگون را در تور تایلند مهر 94 فراموش نکنید.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  موجود می باشد. شما همچنین می توانید در تور تایلند پاییز 94 بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.با وجود این مرکز خرید دیگر نیازی به نگرانی برای خرید مایحتاج خود در تور تایلند نخواهید داشت.

 

 

 

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. در تور تایلند بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. در تور تایلند 94 همه مایحتاج خود را میتوانید در اینجا تهیه کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند , مراکز خرید معروف تایلند , بهترین مراکز خرید خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : samiM

پارک سه پادشاه یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که براساس یکی از افسانه های معروف چینی افسانه عشق سه پادشاه ساخته شده است . این پارک زیبا ترکیبی از هنر زیبای چینی و تایلند است.شما در تور تایلند در هنگام بازدید از این ساختمان با یک داستان تصویری بر روی دیوار آن روبه رو میشید که همان داستان عاشقانه این سه پادشاه است.این داستان تصویری به طول 240 متر شامل 56 عکس بر روی دیوارمیباشد.این پارک همچنین دارای گلهای بسیار زیبا با امکانات تفریحی مناسب برای خانواده ها می باشد.این یک پارک مجهز با مجسمه های زیبایی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند مهر 94 به خود جلب کرده است. این یک پارک یک پارک تمیز می باشد که رعایت نظافت در آن الزامی می باشد.دیدار از این پارک در تور لحظه آخری تایلند سرشار از لذت می باشد.

پارک سه پادشاه در پاتایا

پارک سه پادشاه در پاتایا

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور تایلند پاییز 94 می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , , 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک های معروف در تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد